قوانین ترنج وب ۱۳۹۶-۷-۳۰ ۱۴:۱۴:۰۳ +۰۳:۳۰

قوانین ترنج وب


قوانین ترنج وب

قوانین ترنج وب به منظور رفع هرگونه شبهه و ابهام؛ و پیشگیری از بروز مشکل و اختلاف نظر بین مشتریان محترم و گروه نرم افزاری ترنج وب، حین اجرا و پس از اجرای سفارشات و خدمات تدوین گردیده اند.


بخش اول: تعاریف

۱-۱ خریدار: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه سرویس می نماید.

۲-۱ سرویس: هر یک از خدمات ثبتی، نرم افزاری، فنی و ارتباطی قابل ارائه توسط ترنج وب.

۳-۱ تعرفه: فهرست کامل سرویس های قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.

۴-۱ Spam  (هرزنامه): ارسال ایمیل به فردی بدون اینکه گیرنده بخواهد.

۵-۱ Spam Cop: وب سایت شناسائی و مقابله با اسپم Spamcop.net .

۶-۱ IDC: مرکز خدمات داده ای اینترنت Internet Data Center .

۷-۱  تحویل خدمات: ارائه شناسه یا کلمه عبور استفاده از سرویسهای خریداری شده و یا اعلام انجام سایر خدمات بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و گروه نرم افزاری ترنج وب.

۸-۱ کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت خریدار را مشاهده و مرور می کنند.


بخش دوم: هویت

۱-۲ هویت شرکت: گروه نرم افزاری ترنج وب با نام تجاری ترنج وب، با نشانی وبسایت https://toranjweb.ir که در این توافق نامه شرکت نامیده می شود.

۲-۲ هویت خریدار : خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و سرویس های خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود.

۳-۲ در مورد خریداران با هویت شخص حقوقی، یک نفر نماینده تام الاختیار معرفی می گردد. این نماینده نسبت به سرویس تهیه شده همانند خود شخص حقوقی اختیار تام دارد. وظیفه اعلام کتبی نماینده جدید در آینده بر عهده خریدار بوده و شرکت در صورت عدم دریافت اعلام کتبی مسئولیتی نسبت به حقوق و عملکرد مالکیتی و مسئولیتی خریدار نخواهد داشت .

۴-۲ برای حفظ حقوق قانونی خریداران، کلیه خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود شامل رونوشت شناسنامه، رونوشت کارت ملی برای اشخاص حقیقی و درخواست شخص حقوقی همراه با رونوشت روزنامه رسمی و رونوشت آخرین آگهی تغییرات، به شرکت می باشند. در صورتیکه شرکت، در هنگام تکمیل فرآیند خرید و به جهت تسهیل و تسریع امور، اقدام به دریافت و کنترل این مدارک ننماید پس از آن حق دریافت این مدارک همواره برای شرکت محفوظ بوده و با عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکیتی خریدار ملغی محسوب می شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده خریدار خواهد بود. شرکت مسئولیتی در قبال کنترل صحت امضاﺀ خریداران و نمایندگان آنها ندارد.

۵-۲ خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و نشانی ها وشماره تماس ها و همانند اینها، صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها می کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از خریدار دریافت نماید. شرکت حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس اقدام نماید.

۶-۲ مالکیت سرویس و کلیه مسئولیت ها و حقوق مرتبط با آن، بر عهده خریدار و یا نماینده خریدار هر یک به تنهائی می باشد.

۷-۲ در صورتیکه به درخواست مشتری و در راستای کاهش هزینه و یا بهبود کیفی خدمات نگهداری و تمدید، به جای مشخصات خریدار مشخصات شرکت ارائه کننده خدمات، ثبت شده باشد همچنان مالکیت و کلیه حقوق و مسئولیت های قانونی بر عهده خریدار خواهد بود.


بخش سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم

۱-۳ روش ارتباطی مستند شرکت با خریدار، آدرس رایانامه خریدار که در بانک اطلاعات کاربران ثبت شده است و پاسخ به رایانامه های ارسالی خریدار به رایانامه پشتیبانی شرکت، خواهد بود.

۲-۳ روش ارتباطی مستند خریدار با شرکت، ارسال رایانامه به واحد پشتیبانی شرکت به نشانی support[@]toranjweb.ir و یا ارسال نامه به نشانی پستی و دریافت رسید کتبی از شرکت خواهد بود.

۳-۳ استفاده از رایانامه توسط خریدار برای تسهیل انجام کار مقدور بوده لیکن روش مستند در موارد شبهه انگیز برای خریدار محسوب نمی گردد.

۴-۳ شرکت مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریداری که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد.


بخش چهارم: تغییرات

۱-۴ تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات شرکت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران وسایر قوانین بین المللی و توافقات مجامع بین المللی ناظر بر سرویس های قابل ارائه شرکت و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، شرکت حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق پیوند به صفحه قوانین در وب سایت شرکت در دسترس عموم خواهد بود. در ضمن شرکت مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر درخصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را در صورت نیاز با مراجعه به وب سایت شرکت کنترل نماید.

۲-۴ تغییرات تعرفه :

۱-۲-۴ در صورت تغییر تعرفه درحین استفاده از سرویس، خریدار در صورت تمایل به ارتقا در سرویس فعلی خود موظف به رعایت قیمت های جدید خواهد بود. لیکن خدمات خریداری شده با تعرفه قبلی تا پایان دوره آن ارائه می گردد.

۲-۲-۴ هزینه های کارشناسی نیروی فنی و یا سایر خدماتی که درهنگام استفاده از یک سرویس اولیه خریداری شده مورد نیاز واقع می گردد تابع تعرفه روز درخواست جدید خریدار می باشد.

۳-۲-۴ تغییرات تعرفه از طریق وبسایت منعکس شده وخریدار موظف به تبعیت از آن برای سفارشات جدید می باشد مگر اینکه پیش فاکتور مهلت داری در اختیار باشد که قبل از تغییرات تعرفه برای وی صادر گشته باشد.

۳-۴ تغییرات فنی : شرکت برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد شرکت موظف است از یک روز تا یک ماه قبل از اعمال تغییرات، از طریق وب سایت شرکت، پرتال کاربران یا پرتال پشتیبانی و یا ارسال خبر نامه به آدرس Email خریداران اطلاع رسانی نماید. خریدار موظف است خود را با این تغییرات سازگار نماید. هرگاه به دلیل موارد ضروری، شرکت امکان اطلاع رسانی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی وی را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت در ضمن خریدار به شرکت وکالت می دهد تا درزمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای اختصاصی و سرویس های میزبانی آن نماید.

۴-۴ تغییرات مالکیت: تغییرات مالکیت سرویس از طریق درخواست کتبی خریدار یا نماینده وی و یا ارسال ایمیل درخواست مذکور از طریق آدرس ایمیل موجود در حساب کاربری در بانک اطلاعات کاربران انجام میگردد.

۱-۴-۴ شرکت در راستای حفظ حقوق خریداران خود حق دارد مدارک شناسایی متقاضی تغییر مالکیت را جهت احراز هویت وی و انطباق با مشخصات مالک سرویس دریافت دارد.

۲-۴-۴ شرکت می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر مالکیت یک سرویس صورت ندهد.


بخش پنجم: تحویل خدمات

۱-۵ نحوه تحویل:

۱-۱-۵ پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل و یا برگه سرویس به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مورد نظر مانع تحویل سرویس نمی گردد.

۲-۱-۵ خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، ایمیل مذکور را دریافت ننماید موظف است حداکثر ٢ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز بصورت کتبی و با امضا نامه، مراتب را به بخش فروش شرکت اعلام نماید.

۳-۱-۵ در صورت بروز شرایط ویژه فنی ویا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، شرکت مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.

۴-۱-۵ خریدار حق درخواست لغو سرویس خریداری شده تحویل نشده را تا قبل از سپری شدن ٢ برابر زمان تحویل مجاز آن سرویس نخواهد داشت. به عنوان مثال چنانچه زمان تحویل ٧ روز باشد در صورت عدم تحویل، خریدار تا ١۴ روز مجاز به انصراف از خرید و دریافت وجه پرداختی خود نمی باشد.

۵-۱-۵ شرکت مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از سرویس خریداری شده و تحویل شده ندارد.

۶-۱-۵ سرویس های مرتبط با دامنه ای که توسط شرکت ثبت و یا تمدید نشده اند و نزد ثبت کننده دیگری می باشند در هنگام پرداخت فاکتور تحویل شده فرض می گردند.

۲-۵ حداکثر زمان تحویل

۱-۲-۵ حداکثر زمان تحویل برای سرویس های شرکت که با عنایت به شرایط عمومی کشور و با فرض بدترین حالات ممکن است به شرح ذیل است. • ثبت دامنه ٢ روز کاری • سرویس میزبانی ٢ روز کاری • خدمات طراحی وب سایت بسته به زمان اعلام شده در فاکتور یا قرارداد.

۲-۲-۵ در صورت عدم انجام سفارش در محدوده حداکثر زمان تعریف شده، مشتری موظف به اعلام کتبی با امضا ذیل نامه به بخش فروش شرکت و دریافت رسید ارسال می باشد.

۳-۲-۵ پس از ثبت دامنه و ارائه شناسه و کلمه عبور کنترل پانل آن به خریدار، بدلیل سلب امکان نظارتی از شرکت، شرکت هیچ مسئولیتی نسبت به آن دامنه نخواهد داشت.

۴-۲-۵ در مورد ثبت دامین های ir که می بایست توسط پژوهشگاه دانش های بنیادی تایید و فعال گردد با توجه به اینکه به طور کلی شرکت کنترلی در زمان تایید دامین نداشته و همچنین به دلیل نقص در مدارک یا مشخصات ممکن است مدت زمان تایید دامین به طول انجامد، زمان رزرو اولیه دامین مبنای تحویل قرار می گیرد.

۳-۵ تطابق با سفارش: در صورت وجود هرگونه مغایرت سرویس ارائه شده به خریدار با مشخصات سرویس، خریدار موظف است مراتب را حداکثر ظرف مدت یک هفته از تاریخ فاکتور به شرکت اعلام نموده و شرکت موظف است مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد در غیر اینصورت مسئولیت شرکت صرفا محدود به اصلاح سرویس پس از تاریخ اعلام خریدار و فقط تا پایان زمان سرویس مندرج در فاکتور می باشد و زمان سرویس دهی افزایشی نخواهد یافت.


بخش ششم: امنیت و محرمانگی

۱-۶ به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه شرکت تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.

۲-۶ شرکت با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.

۳-۶ شرکت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، application ها و یا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.

۴-۶ شرکت مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای خود ندارد.

۵-۶ شرکت مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور سرویس های خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.

۶-۶ شرکت موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده ها و نرم افزارهای موجود در سرویس خریدار می باشد و همچنین آنرا در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.

۷-۶ شرکت تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب آنلاین خریداران انجام می دهد از اینرو شرکت نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.

۸-۶ در صورت نیاز مشتری جهت برطرف کردن مشکلات نرم افزاری و امنیتی application شرکت بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع عیب نرم ازفزاری مشتری می باشد .


بخش هفتم: مرجع قضاوت

در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف است بدوا نسبت به اعلام موضوع به واحد روابط عمومی و یا دفتر مدیریت شرکت اقدام نموده و رسید کتبی دریافت نماید. تا موضوع مورد رسیدگی واقع گردد در صورت عدم حصول نتیجه پس از ١۵ روز کاری، خریدار می تواند به مراجع قضایی و انتظامی مراجعه نموده تا موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.


بخش هشتم: فعالیت های غیر مجاز خریدار

تخطی از هر یک از شرایط درج شده در ذیل موجب تعلیق سرویس می شود. شرکت تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. شرکت حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که شرکت از تخطی یک خریدار از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس خریدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها شرکت بسته به نوع تخلف مجاز به محدود سازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین شرکت در صورت لزوم حق پیگرد قانونی شکایت و اخذ خسارت از متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا کشور محل قرارگیری سرورها خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. شرکت هیچگونه وجهی به خریدار متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین خریدار متخلف مسئول جبران کلیه خسارات مادی و معنوی وارده به شرکت، سایر مشتریان شرکت و یا IDC سرویس مورد نظر خواهد بود:

• استفاده از نرم افزارهای بدون رعایت حق کپی رایت ایران و بین المللی.

• نصب و یا استفاده برنامه ای که موجب اختلال در عملکرد سرور گردد.

• ارسال یا اجرای فایل های اجرایی مانند فایل هایی با پسوند exe , com , bat , vbs و همانندشان و در صورت وجود این فایل ها بدون اخطار از فضای خریدار حذف می شود و با خریدار بر طبق ضوابط برخورد می گردد.

• خریدار مجاز به استفاده از کدهای مخرب مانند انواع ویروس ها و یا سورس هایی که موجب آلودگی یا پایین آمدن امنیت سرور گردد نمی باشد.

• استفاده از برنامه های ضعیف نگارشی که موجب نفوذ به سرویس و سایر سرویس های دیگر شرکت و سایر خریداران گردد.

• وجود فایل های حاوی ویروس عمدا و یا سهوا در فضای سرویس مورد خریداری

• ارسال هرزنامه (Spam) عمدا و یا سهوا (ملاک، گزارش Spam cop یا سایت های مشابه و یا بررسی تیم فنی شرکت می باشد) حتی اگر از سرویس میل سرویس دهنده ثالثی استفاده شده باشد.

• ارسال ایمیل حداکثر .۵ ایمیل در ساعت مجاز می باشد

• ارسال ایمیل بصورت گروهی و تعداد بالا به هر صورت و شکل ممکن ممنوع است. ملاک ایمیل گروهی شباهت ٢ ایمیل خواهد بود.

• گزارش فنی شرکت و یا IDC که سرور میزبانی در آن می باشد نسبت به انجام اعمال مغایر قانون شرکت.

• عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جمهوری اسلامی ایران (خریدار موظف به کسب اطلاع کامل در مورد این قانون می باشد).

• در صورت ارسال اسپم سرویس به مدت ٢۴ و حداکثر یک هفته مسدود خواهد ماند.

• انجام فعالیت هایی که به هر شکل موجب اختلال در ارائه خدمات شرکت به خریدار و یا سایر خریداران گردد.

• استفاده از سرویس جهت ایجاد اختلال و یا نفوذ در سیستم های اشخاص ثالث.

• راه اندازی mail server Open relay.

• انجام فعالیت IRC

• عدم رعایت محدوده استفاده از منابع تخصیص یافته در هر سرویس.

• مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه. در صورت بروز چنین مسائلی شرکت حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایت ها بدون مجوز از مالکان آنها و … .


بخش نهم: محدوده استفاده از منابع CPU , Disk space , Traffic Data transfer , Ram, و …

۱-۹ شرکت در تعرفه ی خود و یا در سایت این موارد را مشخص نموده و محدوده استفاده از منابع سرویس های شرکت برای عموم سرویس ها در تعرفه درج شده است . لیکن موارد زیر نیز باید در نظر باشند:

• حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی معمولی حداکثر ۴۸۰ مگاهرتز

• حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی سازمانی حداکثر ۸۰۰ مگاهرتز

• حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی معمولی ١۵٠ مگا بایت

• حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی سازمانی ٢٠٠ مگا بایت

• حداکثر Data Transfer مجاز بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه

• حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات مندرج درتعرفه.

۲-۹ ملاک تشخیص، نرم افزارهای کنترلی و واحد فنی شرکت خواهد بود.

۳-۹ شرکت در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. در این صورت، شرکت، پس از ارتقا سرویس توسط خریدار و یا کاهش مصرف، اقدام به ارائه سرویس دهی خواهد نمود.

۴-۹ در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی، شرکت حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.


بخش دهم: محتوا

۱-۱۰ سرویس های شرکت می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل موارد زیر باشد (البته محدود به موارد زیر نیست):

• قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز

• استفاده غیر مجاز از علائم و اسامی تجاری دیگران

• استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران

• هرگونه تخلف از قانون جرایم رایانه ای ایران

• اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور

• انتشار اکاذیب علیه دیگران

• کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود

• سایت های فعال در زمینه HYIP و یا دارای سیستم هرمی

• فروش یا تبلیغ هرگونه کالا یا خدمات غیر مجاز طبق قوانین جاری ایران و کشوری که سرورها در آن قرار دارد

• سایت های مرتبط یا حامی گروه های شناخته شده تروریست بین المللی

• استفاده از سرویس های شرکت برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی و غیر اخلاقی به هر شکل.

۲-۱۰ مسئولیت محتوای درج شده در سرویس تامین شدۀ خریدار و یا متصل به دامنه خریداری شده از شرکت تماما بر عهده خریدار است. این مسئولیت شامل موارد تخلف عمد و سهو و یا مواردی که توسط اشخاص ثالث نیز انجام می پذیرد خواهد بود.

۳-۱۰ در صورت عدم رعایت قانون جرائم رایانه ای جبران کلیه خسارات و هزینه های مادی و معنوی کلی و جزئی وارد بر شرکت در پاسخگوئی به مراجع ذیصلاح بر عهده خریدار خواهد بود.

۴-۱۰ شرکت بر طبق قانون موظف است در صورت برخورد با موارد مجرمانه نسبت به انسداد سرویس ها و اقامه دعوا و ارائه اطلاعات خریدار که محتوای مجرمانه در سرویس خود و یا در سرویس متصل به دامنه خود را دارد به مراجع قضائی اقدام نماید.


بخش یازدهم: مسئولیت خریدار

۱-۱۱ خریدار موظف است که کلیه مواد توافقنامه، ضوابط شرکت و قوانین جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. درصورت عدم رعایت، شرکت حق قطع سرویس به صورت موقت یا دائم و پیگرد قانونی و دریافت خسارت از خریدار را دارد و خریدار موظف به جبران کلیه خسارات و هزینه وارده بر شرکت می باشد همچنین هیچ وجهی بابت فسخ سرویس و یا ایام باقیمانده سرویس یا خسارت وارده به خریدار متخلف، پرداخت نخواهد شد.

۲-۱۱ خریداران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر خریداران شرکت احترام بگذارند. شرکت حق تعلیق یا قطع دائم سرویس خریداران که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر خریداران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا خریدار حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۳-۱۱ به غیر از آن دسته از قوانین که مستقیما به نحوه استفاده از سرویس برمی گردد که با پایان سرویس به پایان می رسد. بندهای دیگر قوانین پابرجا بوده و خریدار همواره موظف به رعایت قوانین عمومی و حقوقی شرکت خواهد بود.

۴-۱۱ کلیه مسئولیت های عدم استفاده صحیح از سرویس خریداری شده با خریدار می باشد و شرکت تنها مسئول ارائه سرویس استاندارد و بر اساس تعهدات فنی اعلام شده در بسته های میزبانی خود می باشد.

در حال تکمیل  و بروزرسانی . . .

ثبت سفارش طراحی سایت
ثبت سفارش بهینه سازی
ثبت سفارش اپلیکیشن
ثبت سفارش پشتیبانی